Din cauza situației de urgență cu care ne confruntăm în această perioada, Primăria Comunei Hudești dorește să vă aducă la cunoștință următoarele:
În perioada ce urmează, toate activitățile care țin de starea civilă se vor efectua online. Pentru toate aceastea, vă stă la dispoziție, ofițerul delegat de stare civilă, Alecsandru Ciprian.
Totodată vă anunțăm că:
– declarația de căsătorie și declarația de domiciliu, împreună cu:
– cărțile de identitate
– certificatele de naștere
– după caz sentința/țele de divorț sau certificatul de deces (fostul soț)
și
– certificatele prenupțiale de la medic (care sunt valabile 14 zile)
Se depun online la adresa de e-mail: starecivilahudesti@gmail.com.
Programarea se face telefonic la tel.: 0733 059 004.

Ziua când se trimit documentele prin e-mail se ia în calcul că ziua declarației căsătoriei.
Documentele în original vor fi prezentate în ziua oficierii căsătoriei, atunci se vor semna și declarațiiile de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă.
Oficierea căsătoriei va fi a 11 zi de la momentul declarării căsătoriei.

Documentele necesare se regăsesc la secțiunea „Starea Civilă” de pe site-ul nostru.